Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007

Πώς τη γλίτωσε ο Ταλ



«Περιτομή; Όχι, ευχαριστώ!». Η επανάσταση δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει παρά από την πιο ανεπτυγμένη χώρα της Μέσης Ανατολής, το Ισραήλ. Μιας και βρίσκεται εκεί, μήπως να έκανε μια δήλωση ο Γιώργος;

Πριν από λίγο καιρό, ο Ισραηλινός συγγραφέας Μεΐρ Σαλέβ διατύπωνε την απορία του για ένα περίεργο φαινόμενο. Πώς είναι δυνατόν- έγραφε- λαϊκοί Εβραίοι χωρίς θρησκευτικούς δεσμούς, που εργάζονται τα Σάββατα και τρώνε χωρίς δεύτερη σκέψη φαγητά που δεν είναι μαγειρεμένα σύμφωνα με τις γραφές (κοσέρ), να συνεχίζουν να σέβονται την παράδοση της περιτομής; Είναι δυνατόν τον 21ο αιώνα να εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται τα βρέφη (στους Εβραίους, η περιτομή γίνεται την όγδοη ημέρα της ζωήςακόμη κι αν πέφτει Σάββατο!- ενώ οι μουσουλμάνοι πραγματοποιούν τη σχετική τελετή στα 13α γενέθλια του παιδιού) στο όνομα ενός «συμβολαίου με το Θεό» που υποτίθεται ότι συνήψε ο Αβραάμ όταν ήταν 99 ετών;

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οι υπέρμαχοι αυτής της παράδοσης επικαλούνταν, εκτός από τη θρησκεία, και λόγους υγιεινής. Το 1999, όμως, η Ένωση Αμερικανών Παιδιάτρων ανακοίνωσε ότι αυτό είναι μύθος. Κι από τότε άρχισε δειλά-δειλά στο Ισραήλ να αμφισβητείται η χρησιμότητα της περιτομής. Ιδρύθηκε μάλιστα και μια οργάνωση γονέων, η Κahal, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητούν πληροφορίες. Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, τον Ρόνιτ, υπάρχουν σήμερα στο Ισραήλ 3.000 παιδιά που δεν έχουν κάνει περιτομή. Πρόκειται βέβαια για μια μικρή μειοψηφία. Το 97% των Ισραηλινών εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η σχετική παράδοση πρέπει να εξακολουθήσει να τηρείται (και ο λόγος, για το 78%, είναι ότι πρόκειται για «ένα στοιχειώδες χρέος κάθε Εβραίου»). Όλες οι άλλες παραδόσεις εξαφανίζονται, λέει ο Ρόνιτ στον ανταποκριτή της Κοριέρε ντέλα Σέρα. «Αλλά ο κόσμος μένει προσκολλημένος σ΄ αυτή, γιατί είναι η πιο εύκολη. Το κάνεις μια φορά, και τέρμα. Και το κυριότερο, το κάνεις σε κάποιον άλλο».

Όμως τα πράγματα σιγά-σιγά αλλάζουν. Ο Εράν, ένας δικηγόρος που ζει στη Γαλιλαία, δεν θεωρεί τον εαυτό του αντάρτη. Μικρός ήταν υπάκουος, κι από τότε πήγαινε πάντα με το ρεύμα. Μέχρι πριν από δύο χρόνια, που γεννήθηκε ο γιος του. Ο Εράν δεν είχε αντιρρήσεις για την περιτομή: ήθελε όμως την επέμβαση να την κάνει ένας χειρουργός, όχι ένας μοχέλ (οι Εβραίοι που κάνουν τις περιτομές). Ψάχνοντας στο Ιnternet, άρχισε να σκέφτεται ότι η αφαίρεση ενός μέρους του σεξουαλικού οργάνου είναι κάτι το παράλογο. Φοβόταν ότι η γυναίκα του θα ήταν ανένδοτη, όταν όμως της διηγήθηκε τους φόβους του εκείνη του εξομολογήθηκε ότι της είχε αφήσει τραύμα η θρησκευτική τελετή (brit milah) στην οποία υποβλήθηκε ο πρώτος της γιος, από άλλο γάμο. Κι έτσι, ο μικρός Ταλ γλίτωσε τη δοκιμασία. «Είμαι χαρούμενος γι΄ αυτόν», λέει ο πατέρας του. «Θα μπορέσει να αισθανθεί κάτι που εγώ δεν αισθάνθηκα ποτέ». Και ο Αβραάμ σίγουρα δεν θα το μάθει ποτέ.

42 Comments:

At 29/10/07 11:18 π.μ., Blogger Αθήναιος said...

Το σκίτσο που δυστυχώς δεν φαίνεται εδώ, είναι όλα τα λεφτά.

Το σχόλιό μου, άπτεται της γευσιγνωσίας. Δεν ξέρω αν η περιτομή συνδεέται με την υγιεινή αλλά συνδέεται σίγουρα με την καλύτερη γεύση.

 
At 29/10/07 1:00 μ.μ., Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Μπορείς να το τεκμηριώσεις, Αθήναιε;

 
At 29/10/07 2:14 μ.μ., Blogger palestine said...

Τυχερός ο μικρός Ταλ. Πολύ τυχερός. Κι ας μη γίνει τόσο εύγευστο το πουλάκι του όταν μεγαλώσει (αν ισχύει αυτό που λέει ο Αθήναιος – ως ειδικός:)

Δεν ξέρω αν η περιτομή συνδέεται με τη γεύση, ξέρω όμως ότι συνδέεται άμεσα με τη λειτουργία του σημαντικότερου ενστίκτου του ανθρώπου: Εκείνου της ηδονής.

Ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής της δερματολογίας γνωρίζει ότι η βάλανος του πέους είναι βλεννογόνος. Με την περιτομή – και εξαιτίας της μόνιμης έκθεσης της – η βάλανος μετατρέπεται σε ημιβλεννογόνο. Χάνει δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό της ευαισθησίας της. Κατά συνέπεια, η ηδονή που παράγει κατά τη διάρκεια του σεξ είναι σημαντικά μειωμένη.

Αυτά βέβαια τα ήξερε και ο Αβράαμ, τα ήξερε και ο Μωάμεθ. Τα ήξερε και ο Ιησούς βέβαια, αλλά η Εκκλησία επέλεξε – ευτυχώς – να μην την επιβάλει στους πιστούς.

Ο Ιουδαισμός και ο Μωαμεθανισμός κτίστηκαν πάνω στην καταπολέμηση της χαράς, και ιδιαίτερα της μεγαλύτερης χαράς που είναι η ηδονή. Όλη τους η φιλοσοφία είναι οικοδομημένη πάνω στην άρνηση των επίγειων απολαύσεων, με αντάλλαγμα την υπόσχεση για μεταθανάτια ευτυχία. Κύριος εχθρός τους ήταν ο έρωτας. Τον πολέμησαν λυσσαλέα. Η επιβολή της περιτομής ήταν το πιο αποτελεσματικό – και εγκληματικό - εργαλείο που τα άρρωστα μυαλά τους σκέφτηκαν. (Το ίδιο ισχύει με διαφορετικό τρόπο και για τη γυναικεία περιτομή – την κλειτοριδεκτομή – που συνεχίζεται μέχρι σήμερα στις πιο υπανάπτυκτες κοινωνίες.)

Το λεγόμενο «οθωμανικό σεξ» - το πρωκτικό δηλαδή – προκύπτει από την ανάγκη της βαλάνου για περισσότερο ερεθισμό, που ο μουσουλμάνος Οθωμανός ανακάλυψε ότι του προσφέρει η πολύ πιο έντονη τριβή ενός στενού πρωκτού παρά ενός χαλαρού κόλπου. Η φύση έχει πάντα πολλές (και ενίοτε καλύτερες:) εναλλακτικές! (Το γιατί λέγεται «οθωμανικό» και όχι «εβραικό» ή «αραβικό» έχει να κάνει με τη σύνδεση Τουρκίας-Ισλάμ στο ελληνικό συλλογικό υποσυνείδητο.)

Η νέα επανάσταση στον ιουδαιο-μουσουλμανικό κόσμο πρέπει να αρχίσει από εκεί που άρχισε και η παλιά: από την περιτομή. Με την απαγόρευση της.

Υγ1
Η θέση μου εναντίον της περιτομής δεν σημαίνει κατ’ανάγκη και θέση εναντίον του Οθωμανικού. Μάλιστα, ως δηλωμένος θιασώτης του δικαιώματος στην ηδονή, προτείνω για σύνθημα της νέας επανάστασης το «Όχι στην περιτομή. Ναι στην Ηδονή» ή το «Όχι στην περιτομή. Ναι στο Οθωμανικό.» :)

Υγ2
Στο Ισλάμ η περιτομή γίνεται σε οποιαδήποτε παιδική ηλικία – συνήθως πριν από τα πέντε - και όχι στα δέκατα τρίτα γενέθλια του αγοριού. Μάλλον το μπέρδεψες Μιχάλη με την εβραική τελετή της ενηλικίωσης του αγοριού, που μου διαφεύγει τώρα το όνομα της.

 
At 29/10/07 4:38 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

*****

(Μην δίνετε σημασία)

 
At 29/10/07 5:18 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Δηλαδή, speaker, οι Χριστιανοί που δεν κάνουν περιτομή, είναι επειδή είναι υπέρ της ηδονής;

Η περιτομή ως συνήθεια προηγείται του (μυθολογικού) γενάρχη των Εβραίων, αν θυμάμαι καλώς ούτε ο Μωϋσής που είναι ιστορικό πρόσωπο ούτε οι γιοι του είχαν κάνει περιτομή η οποια αρχικά είχε άλλη μορφή από αυτή που απέκτησε στον καιρό των Μακκαβαίων και άρχισε να γίνεται με τρόπο ώστε ο περιτμημένος να μην μπορεί να το κρύψει κι ως εκ τούτου, να περνάει και για Έλληνας...

Πάντως, η περιτομή που έκαναν οι Εβραίοι ήταν ο λόγος που οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι που λάτρευαν το ακέραιο σώμα, τους περιφρονούσαν.

Η γευσιγνωσία δεν απαιτεί τεκμήρια. Βασιζεται σε συστηματική συλλογή εμπειρικών δεδομένων.

Πάντως, σήμερα περιτομή, γίνεται μαζικώς στους wasps, την κάνουν όλοι.

Θυμίζω το σχετικό επεισόδιο του Sex and the City όπου μία εκ των φιλενάδων ντραβερίζεται, έκπληκτη, με καποιον που δεν έχει κάνει περιτομή. Η ξανθιά PRιτζού που έχει κοιμηθεί με όλη τη ΝΥόρκη, δηλώνει στην παρέα πως δεν της έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο...

 
At 29/10/07 7:03 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

Μεχρι το 1980 (που εχω τα στοιχεια) το ποσοστο καρκινου του τραχηλου της μητρας στις Εβραιες που ειχαν σχεσεις μονο με περιτομημενους , ηταν 0% (μηδεν!).
Περιτομη κανουν και οι Χριστιανοι στα παιδια 2,3,4 χρονων οταν εχουν φιμωση. Κατα τους παιδιατρους, η φιμωση αποφευγεται οταν κατα το πλυσιμο των μωρων και μικρων παιδιων εως και 8 χρονων (που με καμαρι περιγραφει και μια νεα μητερα), η μητερα η οποιος τα φροντιζει, τραβουν την ποσθη και καθαριζουν την βαλανο 2-3 φορες την ημερα. Φυσιολογικα,μονο απο αυτο το λιγο ερεθισμα, προκαλειται στυση.
Αυτο ειναι φυσιολογικο??? Ολα ξεκινουν απο καπου, το Οιδιποδειο ειδικοτερα, ξεκινα ακριβως ΚΑΙ απο αυτην την διαδικασια.
Πολυ αντρες κανουν περιτομη στα 20 -βαλε χρονια τους γιατι πονουν στην διαρκεια της διεισδυσης, ακριβως γιατι ειχαν ενα ανατομικο προβληματακι στην ποσθη.
Την Πρωτη Ιανουαριου, η Εκκλησια γιορταζει την Περιτομη του Χριστου.
Η εβραικη περιτομη ειναι διαφορετικη απο την μουσουλμανικη που ειναι σχεδον μιση ,σαν ημιφεγγαρο.
Διαφωνω ριζικα με τον speaker. Το Οθωμανικο σεξ υπηρχε πολυ πριν απο τους Οθωμανους.Και σιγουρα δεν εχει σχεση με στενους πρωκτους (τοσοι ανδρικοι χαλαροι πρωκτοι περιφερονται).Ρωτηστε και τις γυναικες τι προτιμαμε.Με περιτομη η οχι. Θαταν πολυ ενδιαφερουσα η ερευνα, αν την κανατε. Οσο για τα συνθηματα , προτεινω "Μαζι με την περιτομη, ΚΑΙ λοβοτομη"

@αθηναιος- ολα εχουν την δικη τους μοναδικη γευση αρκει ναναι καθαρα!!;)

 
At 29/10/07 7:36 μ.μ., Blogger palestine said...

Δηλαδή, speaker, οι Χριστιανοί που δεν κάνουν περιτομή, είναι επειδή είναι υπέρ της ηδονής;

Καθόλου. Δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο, αφού είναι γξωστό ότι και ο χριστιανισμός μισεί εξίσου την ηδονή. Η μη επιβολή της περιτομής όμως από την Εκκλησία βοήθησε σημαντικότατα και καθοριστικά στην απεγκίστρωση των χριστιανών - στην ευρώπη στην αρχή - από το ανέραστο μονοθειστικό δόγμα. Δεν θεωρώ καθόλου τυχαία τη γέννηση της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού επί χριστιανικού εδάφους. Ούτε τυχαία ήταν η γέννηση των μονοθειστικών δογμάτων κάπου μεταξύ Ασίας και Αφρικής..

Πάντως, σήμερα περιτομή, γίνεται μαζικώς στους wasps, την κάνουν όλοι.

Φυσικά. Και δεν περιορίζεται στους προτεστάντες αλλά σε όλα τα χριστιανικά δόγματα. Και δεν γίνεται "σήμερα" αυτό, αλλά διαδόθηκε στις αρχές του εικοστού αιώνα. Με τη διαφορά ότι δεν ήταν μια θρησκευτική επιταγή αλλά μια ελεύθερη επιλογή για λόγους υγείας πρωτίστως. "Σήμερα" όμως, με την πρόοδο της ιατρικής και την ανακάλυψη νέως φαρμάκων, ο λόγος αυτός δεν υφίσταται (αναφέρομαι στα αφροδίσια νοσήματα, πλην του ειντζ όπου έχει όντως αποδειχθεί επιστημονικά ότι η περιτομή μειώνει κατά 50% την πιθανότητα μετάδοσης του ιού από γυναίκα σε άντρα - και αυτό λογικό είναι αφού όπως είπαμε η βάλανος από βλεννογόνος μετατρέπεται σε ημιβλεννογόνο, γίνεται δηλαδή πιο ανθεκτική σε ιούς και μικρόβια. Αλλά προκειμένου να χάσουμε την απόλαυση υπάρχουν και άλλα μέτρα πρόληψης. Άλλωστε, "αν είναι να πεθάνουμε από έρωτα τότε ζήτω το έιντζ" που λέγαμε κάποτε:)

Θυμίζω το σχετικό επεισόδιο του Sex and the City όπου μία εκ των φιλενάδων ντραβερίζεται, έκπληκτη, με καποιον που δεν έχει κάνει περιτομή. Η ξανθιά PRιτζού που έχει κοιμηθεί με όλη τη ΝΥόρκη, δηλώνει στην παρέα πως δεν της έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο....

Στην τιβί βλέπω μόνο ειδήσεις και αθλητικά, συνεπώς αγνοώ τις κυρίες (που θα ήθελα να γνωρίσω πάντως, ιδιαίτερα την PRιτζού:) της οποίας η ανακάλυψη δεν με ξαφνιάζει καθόλου, αφού ως γνωστόν ο μισός πληθυσμός της Νέας Υόρκς είναι γυναίκες και ο άλλος μισός αποτελείται από περιτμημένους εβραιοαμερικανούς και αφροαμερικανούς, αραβοαμερικανούς, ασιατοαμερικανούς και λευκοαμερικανούς μουσουλμάνους. Στην Ευρώπη το φαινόμενο έχει πάρει ήδη διαστάσεις επιδημίας με τα τζαμιά να φυτρώνουν σαν μανιτάρια.

Και για να μην παρεξηγηθεί το χιούμορ μου, σπεύδω να τονίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις πολλές φυλές, αντιθέτως τις γουστάρω φανατικά ως θιασώτης μιας κοσμοπολίτικης αριστεράς. Το πρόβλημα μου είναι με τις θρησκείες και ιδιαίτερα με τις σκοταδιστικές θρησκείες και τις βάρβαρες παραδόσεις που κουβαλούν.

Η γευσιγνωσία δεν απαιτεί τεκμήρια. Βασιζεται σε συστηματική συλλογή εμπειρικών δεδομένων.

Το ξέρω ότι απαντάς στον Μιχάλη, αλλά ήθελα να σου πω ότι σε πάω για τη μαγκιά σου. Λίγοι άντρες την έχουν.

 
At 29/10/07 7:40 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

Επισης στα μεγαλυτερα νοσοκομεια και της Ευρωπης και των ΗΠΑ,(και στην Ελλαδα) η περιτομη γινεται την τριτη μερα μετα την γεννηση, πριν φυγει το νεογεννητο για το σπιτι του. Με συναινεση γονιων για προληψη προβληματων, (φιμωση κ.α.) και ειναι τεκμηριωμενο , η διαδοση νοσηματων μεσω της ποσθης (ειτζ, τριχομοναδες,μυκητες,ιος καρκινου ερπης γεννητικων οργανων, συφιλη κλπ) Αυτα.

 
At 29/10/07 7:42 μ.μ., Blogger Le Panao said...

karina rubinstein :

1)"Μεχρι το 1980 (που εχω τα στοιχεια) το ποσοστο καρκινου του τραχηλου της μητρας στις Εβραιες που ειχαν σχεσεις μονο με περιτομημενους , ηταν 0% (μηδεν!)." - Μήπως όμως αυτό είναι αποτέλεσμα της μή τήρησης βασικών διαδικασιών υγιείνής από τους μή περιτμημένους έως το '80;

2)"Πολυ αντρες κανουν περιτομη στα 20 -βαλε χρονια τους γιατι πονουν στην διαρκεια της διεισδυσης, ακριβως γιατι ειχαν ενα ανατομικο προβληματακι στην ποσθη." - Όταν ο άνθρωπος επεμβαίνει ανατομικά σε κάτι που έτσι κατέλειξε μέσα από την εξελικτική διαδικασία του είδους του έχουν πραγματική βάση τα επιχειρήματα υπέρ ενός καλύτερου σεξ; Θέλω να πώ ότι αρνούμαι να πιστέψω ότι δεν ξέρει η φύση και ξέρει ο άνθρωπος καλύτερα (βέβαια σοβαρά ανατομικά προβλήματα πάντα θα υπάρχουν, δεν αποκλείω το 100% των περιτομών).

3)"Ρωτηστε και τις γυναικες τι προτιμαμε.Με περιτομη η οχι. Θαταν πολυ ενδιαφερουσα η ερευνα, αν την κανατε." - Δεν έχω καταλάβει τελικά καλά, αυτό που λέτε είναι υπονοούμενο υπέρ ή κατά της περιτομής; Θα ήταν λογικό αν εγώ ζητούσα από τη σύντροφό μου να αφαιρέσει "κάτι" από το αιδοίο της γιατί το "προτιμώ" έτσι;

 
At 29/10/07 8:01 μ.μ., Blogger palestine said...

Μεχρι το 1980 (που εχω τα στοιχεια) το ποσοστο καρκινου του τραχηλου της μητρας στις Εβραιες που ειχαν σχεσεις μονο με περιτομημενους , ηταν 0% (μηδεν!).

Δεν έχω στοιχεία να το αμφισβητήσω. Αλλά θα προτιμούσα μια πιο μάγκικη στάση ζωής του στυλ "αν είναι να πεθάνουμε - οι γυναίκες - από έρωτα τότε ζήτω ο καρκίνος":)

Άσε που έτσι όπως το διατυπώνεις δείχνει μια συντηρητική στήριξη στη μονογαμική σχέση και μάλιστα μεροληπτικά υπέρ των περιτομημένων εβραίων και όχι των μουσουλμάνων - αράβων, τούρκων, μαύρων, ασιατών, κλπ - ας πούμε:)

Διαφωνω ριζικα με τον speaker. Το Οθωμανικο σεξ υπηρχε πολυ πριν απο τους Οθωμανους.Και σιγουρα δεν εχει σχεση με στενους πρωκτους (τοσοι ανδρικοι χαλαροι πρωκτοι περιφερονται)

Φυσικά και υπήρχε πριν. Αλλά ήταν μια φιλήδονη επιλογή και όχι μια εναλλακτική λύση λόγω περιτομής. Και θα είχε ενδιαφέρον να γίνει μια έρευνα για το ποσοστό των χαλαρών ανδρικών - κυρίως αγορίστικων - πρωκτών στον ισλαμικό και μη ισλαμικό κόσμο..

Και περιμένω κι εγώ με ενδιαφέρον την απάντηση στο τρίτο ερώτημα του le panao!

 
At 29/10/07 8:03 μ.μ., Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Με ενδιαφέρει πολύ αυτή η συζήτηση. Ομολογώ, πάντως, ότι δεν έχω καταλάβει τη γευσιγνωστική της διάσταση. Το θέμα είναι η καθαριότητα, όπως γράφει η Καρίνα, ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει;

 
At 29/10/07 8:29 μ.μ., Blogger Le Panao said...

Μιχάλης Μητσός: "Με ενδιαφέρει πολύ αυτή η συζήτηση. Ομολογώ, πάντως, ότι δεν έχω καταλάβει τη γευσιγνωστική της διάσταση. Το θέμα είναι η καθαριότητα, όπως γράφει η Καρίνα, ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει;" - Σε αυτό το θέμα για εμάς τους εκπροσώπους του ασθενούς φύλου νομίζω ότι ισχύει ότι μας πουν οι γυναίκες: Το θείο ρητό "πίστευε και μη ερεύνα" για αυτήν την περίπτωση βγήκε...

 
At 29/10/07 8:30 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

@speaker.." Αλλά ήταν μια φιλήδονη επιλογή και όχι μια εναλλακτική λύση λόγω περιτομής. " Συμφωνεις λοιπον οτι δεν εχει σχεση η περιτομη.
Οσο για την μαγκικη σταση ζωης, πεθαινω απο ερωτα με καθε νεο, περιτομημενο η οχι!!!
Και ΟΧΙ, δεν θελω καρκινο, ειναι χρονοβορος. Μια και εξω. Στο κρεββατι, στο πισω καθισμα του αυτοκινητου, στο ασανσερ, στο καπω, στο δασος (λυκε-λυκε εισαι εδω?).
@le panao..ανατομικα δεν επεμβαινουμε για καλυτερο σεξ? και γιατι τοση κινηση στους πλαστικους χειρουργους για σιλικονατα μπαλκονια, αιδιοπλαστικη για συσφιξη, (απο χαλαρωση γεννας η αλλων τινων), λιποπροσθεση, λιποαφαιρεση, λειζερ για ολικη αφαιρεση τριχων απο επιμαχα σημεια ειδικα απο τον πρωκτο λογω πονου κατα την τριβη κλπ κλπ. Οοοχι, εσεις δεν το ζητησατε. Η 'αγορα' το ζηταει.
"Δεν έχω καταλάβει τελικά καλά, αυτό που λέτε είναι υπονοούμενο υπέρ ή κατά της περιτομής;" δεν ειναι υπονοουμενο. ειναι αποψη. προτιμηση δεν εχω, αρκει ο κατεχων να ξερει να το χειριζεται...
@speaker.."Το ξέρω ότι απαντάς στον Μιχάλη, αλλά ήθελα να σου πω ότι σε πάω για τη μαγκιά σου. Λίγοι άντρες την έχουν¨".. ναι ,επισης και λιγες γυναικες. οπως η Αθηναιος.
Μιχαλη, γευσεις υπαρχουν σε ολα μας τα οργανα, στα χειλη , στα αυτια,στο δερμα, στον λαιμο και ειναι διαφορετικες απο ανθρωπο σε ανθρωπο. Η γευση οπως και η ομορφια is in the eye- or in the tongue- of the beholder.:)

 
At 29/10/07 8:35 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

@le panao..' Το θείο ρητό "πίστευε και μη ερεύνα" για αυτήν την περίπτωση βγήκε...'
Μα απο την πολυ ερευνα, εχω γινει ειδικη! ;)

 
At 29/10/07 8:47 μ.μ., Blogger Le Panao said...

karina rubinstein: "Και γιατι τοση κινηση στους πλαστικους χειρουργους για σιλικονατα μπαλκονια, αιδιοπλαστικη για συσφιξη, (απο χαλαρωση γεννας η αλλων τινων), λιποπροσθεση, λιποαφαιρεση, λειζερ για ολικη αφαιρεση τριχων απο επιμαχα σημεια ειδικα απο τον πρωκτο λογω πονου κατα την τριβη κλπ κλπ. Οοοχι, εσεις δεν το ζητησατε. Η 'αγορα' το ζηταει." -

Και από αυτό το σημείο ξεκινάει εκείνη η ατελείωτη συζήτηση... Εγώ υποτίθεται ότι θα πω ότι οι γυναίκες είναι ανεγκέφαλες που πάνε και κάνουν τέτοια πράγματα στον εαυτό τους χωρίς εμείς οι άντρες πραγματικά να τα ζητάμε, εσείς θα απαντήσετε ότι ζούμε σε μία ανδροκρατούμενη κοινωνία που περνάει αυτές τις αξίες υποσυνείδητα και με χίλια μέσα στο γυναικείο φύλο, εγώ υποτίθεται ότι θα απαντήσω πως ο φεμινισμός μάλλον έπαψε πια να είναι η ομπρέλα που χρησιμοποιούσαν εδώ και χρόνια ως δάχτυλο για να κρύβονται από πίσω του οι γυναίκες, εσείς με όλο το δίκιο σας θα με πείτε φαλλοκράτη και γουρούνι και ίσως μ...άκα, και όλη αυτή η εποικοδομητική συζήτηση θα τροφοδοτήσει την ανεξήγητη σημερινή γευσιγνωστική περιέργεια του κ. Μιχάλη!

Οπότε για να αποφύγω τα παραπάνω, νομίζω ότι θα σας δώσω δίκιο στην δευτερολογία σας ;-)

 
At 29/10/07 9:02 μ.μ., Blogger Προκόπης said...

Δεν βλέπω τι σχέση έχει το σημερινό άρθρο με τις επεμβάσεις που κάνουν ενήλικοι, άντρες ή γυναίκες, στο δικό τους σώμα με πλήρη επίγνωση των πράξεων τους και των επιπτώσεών τους. Το ζήτημα είναι όταν γίνεται σε παιδιά χωρίς να συντρέχουν κάποιοι άμεσοι λόγοι υγείας. Μια μη αντιστρέψιμη μεταβολή στο σώμα τους χωρίς να τους ρωτάει κανείς. Γιατί δηλ. να επιχειρηματολογούμε υπέρ ή κατά για κάτι που αφορά το σώμα του άλλου. Ας αποφασίζει ο καθένας μόνος του.

 
At 29/10/07 9:11 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Κανείς δεν σας ζήτησε να πιστέψετε. Μπορείτε κάλλιστα να το διερευνήσετε και όχι δεν έχει να κάνει με την καθαριότητα το ζήτημα, καμία σχέση.

Θέλω να μείνω σε κάτι άλλο γιατί το ίδιο λέγεται και για το έητζ:"Αλλά θα προτιμούσα μια πιο μάγκικη στάση ζωής του στυλ "αν είναι να πεθάνουμε - οι γυναίκες - από έρωτα τότε ζήτω ο καρκίνος":)"

Παρντόν; "Θα ήθελα να ζήσω περισσότερο για να είμαι σε θέση να έχω ερωτική ζωή για περισσότερα χρονια", αυτό μου φαίνεται για μεγαλύτερη μαγκιά.

Με λίγο γκούγκλισμα, προκύπτει πως πολύ νωρίς, από το '49 ακόμη, ιατρικές έρευνες απεδείκνυαν ότι η περιτομή δεν συνδέεται με την υγιεινή αυτού που την έκανε. Πρόσφατες όμως έρευνες δείχνουν αυτά που επισημαίνει και η Καρίνα ότι δλδ η υγιεινή αφορά τον/τη σύντροφο, συν τη διάδοση του Έητζ που για μένα είναι πολύ σοβαρό ζήτημα.

Έχω παρατηρήσει πάντως την οργισμένη αντίδραση των Ελλήνων απέναντι στην περιτομή. Σε αυτό το ζήτημα κρατούν την παράδοση, φαίνεται. Από την άλλη ως Ελληνίδα στις ΗΠΑ, με εντυπωσίαζε το ποσοστό των λευκών ανδρών που δεχόταν να κάνει βαζεκτομή γιατί έτσι βόλευε τη γυναίκα τους. Στα δικά μου μάτια, αυτό συνεπάγονταν με την πλήρη ακύρωση του ανδρισμού, μετά από λίγο καιρό δε, έβαζα και στοίχημα ποιοι είχαν κάνει βαζεκτομή (δλδ πήγαινε πακέτο με το προφίλ του μαλάκα) και φυσικά με εντυπωσίαζε πως οι γυναίκες από την πλευρά τους είχαν δεδομένη την συζυγική πίστη γιατί η βαζεκτομή σε προφυλάσσει από ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη αλλά όχι από τα παράσημα που κολλάς στην πιάτσα. Αν και τελικά είχε η απαίτηση κάποια σοφία. Οι άντρες που δέχονται τέτοιες απαιτήσεις, δεν είναι για την πιάτσα.

 
At 29/10/07 9:29 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Άσε που έτσι όπως το διατυπώνεις δείχνει μια συντηρητική στήριξη στη μονογαμική σχέση και μάλιστα μεροληπτικά υπέρ των περιτομημένων εβραίων και όχι των μουσουλμάνων - αράβων, τούρκων, μαύρων, ασιατών, κλπ - ας πούμε:)

Speaker, αστειεύεστε έτσι; Οι Εβραίοι, ζουν σε δυτικές κοινωνίες όπου είναι δυνατη η συλλογή τέτοιων στοιχείων. Λέτε στη Σαουδική Αραβία, στα νοσοκομεία, να μετρούν τις συνέπειες των εξωσυζυγικών σχέσεων με άνδρες που δεν έχουν κάνει περιτομή;

 
At 29/10/07 9:30 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

@Hypnotist "Το ζήτημα είναι όταν γίνεται σε παιδιά χωρίς να συντρέχουν κάποιοι άμεσοι λόγοι υγείας." .. Γινεται και για προληψη, χωρις να τα ρωταμε, οπως γινονται τα εμβολια και η βαπτιση! (! αλλο θεμα !)
Ξεκινησε το comedy club,στην Αιολου.
comedyclubgreece.blogspot.com
@Le panao ...επειδη τοχεις (το χιουμορ και τον αυτοσαρκασμο σου), ελα στην Αιολου να γελασεις με αποψεις γυναικων και αντρων για σχεσεις κλπ.(εκτος απο πολιτικες σχεσεις.Με εκεινες δεν γελαμε, κλαιμε!). Μαζι με ολους εσας, που σημερα αναλαφρα ασχοληθηκαμε με το καλο αρθρο που επελεξε ο αγαπητος Μιχαλης.

 
At 29/10/07 9:40 μ.μ., Blogger aerostatik said...

πρώτη φορά άντεξα να διαβάσω τόσο μεγάλα σχόλια. Καμμία σχέση με την εφημερίδα. Μπράβο σε όλους!

 
At 29/10/07 9:41 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

speaker.."Άσε που έτσι όπως το διατυπώνεις δείχνει μια συντηρητική στήριξη στη μονογαμική σχέση ".. οπως λεει ενας stand-up comedian : 'ειμαι μονογαμικος. μονο γαμαω.'
Ναι, εχω μια συντηρητικη υποστηριξη στην μονογαμικη σχεση!! Αναλογως ποια μονογαμια εννοεις.
Αθηναιε, πεστα!

 
At 29/10/07 9:44 μ.μ., Blogger palestine said...

.."Το ξέρω ότι απαντάς στον Μιχάλη, αλλά ήθελα να σου πω ότι σε πάω για τη μαγκιά σου. Λίγοι άντρες την έχουν¨".. ναι ,επισης και λιγες γυναικες. οπως η Αθηναιος.

Karina, στον Αθήναιο απευθυνόμουν, αλλά ως διακριτικός τζέντελμαν που είμαι θα κάνω ότι δεν κατάλαβα την γκάφα σου, εντάξει;)

Και φοβάμαι ότι η συζήτηση απομακρύνθηκε από το επίκεντρο στο οποίο προσπάθησα - μάλλον χωρίς επιτυχία - να τη στρέψω. Στη φιλοσοφική διάσταση πίσω από την περιτομή, ένα ζήτημα που θεωρώ κορυφαίο για την κατανόηση της πολιτισμικής σύγκρουσης Ισλάμ-Δύσης.

Και νομίζω ότι με τη χιουμοριστική διάθεση που μου προέκυψε αδίκησα μία από τις καλύτερες επιλογές του Μιχάλη για θέμα της στήλης του.

Πιστεύω ακράδαντα ότι Θα μπορούσε πράγματι να ξεκινήσει μια ολόκληρη πολιτισμική επανάσταση το θέμα της περιτομής. Και είναι φανερό ότι τάσσομαι θερμά υπέρ της απαγόρευσης της, για πολλούς λόγους που δεν κατάφερα - παρά τη σημερινή λογοδιάρροια μου - να αναδείξω.

 
At 29/10/07 10:47 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Συγγνώμη αλλά δεν κατάλαβα. Το άρθρο μιλάει για την εβραϊκή περιτομή. Με δεδομένο ότι οι εβραίοι αποτελούν μια εσωστρεφή ομάδα που δεν κάνει ούτε καν προσηλυτισμό, όχι να πάρει το γιαταγάνι ή τον σταυρό και να αρχίσει να σφάζει τους "άπιστους", δεν νομίζω πως έχει καμία σχέση με τη σύγκρουση Ισλάμ-Δύσης ή πως η εβραϊκή περιτομή την επηρρεάζει. Δδλ, το ν'απαγορεύσεις την περιτομή στους Εβραίους είναι σαν να απαγορεύεις τη θρησκεία τους. Πώς μπορείς να απαγορεύσεις μια θρησκεία, ούτε εγώ δεν τα λέω αυτά τα έξαλλα.Έπειτα, το γεγονός ότι αρκετοί Εβραίοι δείχνουν σκεπτικισμό απέναντι σε αυτή την πρακτική δεν με εντυπωσιάζει, οι Εβραίοι ως άνθρωποι προσηλωμένοι στη μόρφωση και το διάβασμα( και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς) είναι παραδοσιακά σκεπτικιστές και δεν νομίζω να υπάρχει άλλη ομάδα πληθυσμού που ν'αυτοσαρκάζεται και ν'αμφισβητεί τα ιερά και τα όσια με τόσο μεγάλη μανία.

 
At 29/10/07 11:17 μ.μ., Blogger palestine said...

Το άρθρο μιλάει για την εβραϊκή περιτομή.

Μα την εβραϊκή περιτομή ζήλεψε και ο Μωάμεθ..

Δδλ, το ν'απαγορεύσεις την περιτομή στους Εβραίους είναι σαν να απαγορεύεις τη θρησκεία τους. Πώς μπορείς να απαγορεύσεις μια θρησκεία, ούτε εγώ δεν τα λέω αυτά τα έξαλλα.

Αυτά τα έξαλλα - περί απαγόρευσης των θρησκειών γενικώς, και όχι της εβραικής ειδικώς - τα έλεγαν πριν ..από διακόσια τόσα χρόνια στους δρόμους στο Παρίσι..

Έφτασαν μάλιστα οι ..έξαλλοι στο σημείο να απαγορεύσουν δια νόμου τον ίδιο τον θεό..

Και δεν μίλησα για απαγόρευση κάποιας θρησκείας (πως μπορείς όντως να απαγορεύσεις σε κάποιον να πιστεύει σε κάτι από μέσα του;;;!!!) αλλά για απαγόρευση μιας συγκεκριμένης βάρβαρης και εγκληματικής - σε βάρος του νεογέννητου αγοριού - πρακτικής.

..Εξάλλου δεν θα περίμενα από σένα να συμφωνήσεις με αυτά τα ..έξαλλα αφού είσαι δηλωμένος φιλελεύθερος και εγώ της δημοκρατικής αριστεράς, για να μην ξεχνιόμαστε:)

 
At 29/10/07 11:56 μ.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Αμάν πια κοφτε το όλοι, η στήλη είναι σοβαρή :-)))

Επειδή ο Μιχάλης θα μου ζητήσει θεωρία συνωμοσίας: λέτε να υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα που εμποδίζουν το σταμάτημα της βάρβαρης πρακτικής; Μήπως φτιάχνουν κανένα καλλυντικό από τα περιτμήματα;
:-))))))

 
At 30/10/07 12:17 π.μ., Blogger palestine said...

χαχαχάααααα

Γεια σου σύντροφεεεεεε!

 
At 30/10/07 12:46 π.μ., Blogger karina rubinstein said...

Οχι, μαυρο προβατο. Τα καλλυντικα εμπεριεχουν ενιοτε σπερμα. Τα περιτμηματα τα κανουμε στιφαδο.

 
At 30/10/07 1:05 π.μ., Blogger karina rubinstein said...

@speaker -'Ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής της δερματολογίας γνωρίζει ότι η βάλανος του πέους είναι βλεννογόνος.'
φοιτητης σε πιο πανεπιστημιο? η βαλανος δεν ειναι βλεννογονος. παρακαλω εξηγηστε μου να καταλαβω, πως γινεται να ειναι βλεννογονος.
επισης ,αν θελετε,μπορειτε να μου εξηγησετε την 'γκαφα' μου σχετικα με την Αθηναιο, διοτι περναω μια 'ξανθια' φαση αυτες τις μερες.
ειμαι επιδεκτικη μαθησεως. :)

 
At 30/10/07 1:15 π.μ., Blogger Le Panao said...

karina rubinstein - Λατρεύω το stand up comedy με το οποίο έχω καταφέρει (ή μου έχουν καταφέρει καλύτερα) να βγάλω τα άπλυτά μου στη φόρα ουκ ολίγες φορές. Δυστυχώς όμως εκπέμπω από Θεσσαλονίκη... Το blog του comedyclub με μια πρώτη ματιά φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, αλλά επειδή μεσολάβησε βραδιά έντονης οινοποσίας από το τελευταίο σχόλιό μου έως τώρα, από αύριο (το) βλέπουμε...

 
At 30/10/07 11:16 π.μ., Blogger palestine said...

Karina καλημέρα. Για την απορία σου μπορείς να απευθυνθείς σε οποιονδήποτε δερματολόγο.

Βέβαια, αν είχες βάλανο - χωρίς περιτομή εννοείται - θα το είχες διαπιστώσει αυτοπροσώπως και θα γλύτωνες τα λεφτά της επίσκεψης στον δερματολόγο:)

Όσο για την γκάφα, αυτή συνίσταται στο ότι ένα κομπλιμέντο μου (περί μαγκιάς) που απευθυνόταν στον Αθήναιο το σφετερίστηκες εσύ με αποτέλεσμα αντί για ανταπόδοση να εισπράξω ένα "μα τι είναι αυτά τα έξαλλα που λες":)

 
At 30/10/07 11:36 π.μ., Blogger J95 said...

"Ολα ξεκινουν απο καπου, το Οιδιποδειο ειδικοτερα, ξεκινα ακριβως ΚΑΙ απο αυτην την διαδικασια."

Το Οιδιπόδειο ξεκινά από την πλούσια φαντασία του Freud.

 
At 30/10/07 3:48 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Καρίνα, ελπίζω να μην παίρνετε σοβαρά τον speaker στα περί σφετερισμού κοπλιμέντων. Μονο το αντι-ισραηλινό του μένος να παίρνετε σοβαρά. Αυτό το φοράω εγω ως πανοπλία και τα κοπλιμέντα πέφτουν κάτω. :-)

 
At 31/10/07 1:59 π.μ., Blogger J95 said...

speaker η θεωρία σου για το οθωμανικό μπάζει ως προς το ότι το "οθωμανικό" σε όλο τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο είναι γνωστό σαν "The Greek Way"...

Κατά τα άλλα ό,τι και να λέτε αθήναιε και karina η περιτομή είναι μια μαλακία και μισή, στην καλύτερη περίπτωση ένα πολύ φτηνό κόλπο για να φαίνεται 1-2 πόντους μεγαλύτερο. O HIV όντως μεταδίδεται πιο δύσκολα απουσία βλεννογόνου (που είναι φιλόξενο περιβάλλον), υπό την προϋπόθεση όμως ότι ο τύπος δε θα σου αδειάσει πέντε γραμμάρια σπέρμα και σπερματικό υγρό που είναι και το όλο point του unprotected sex.

Ειδικά οι δικαιολογίες της karina μου θυμίζουν πάρα πολύ μια μουσουλμάνα ιεραπόστολο στις ΗΠΑ που σοβαρά προσπαθούσε να πείσει το ακροατήριό της ότι η απόλυτη κυριαρχία του άντρα στην οικογένεια σύμφωνα με το Κοράνι έχει θετικά αποτελέσματα για την οικογενειακή γαλήνη και κατά βάθος είναι ένα πολύ φεμινιστικό δόγμα.

 
At 31/10/07 7:03 π.μ., Blogger Αθήναιος said...

Καλά J95 δεν υπάρχει ΕΝΑΣ Έλληνας που σε συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα να μην έχει καταλήξει ότι μεταξύ άλλων, "είναι κόλπο να φαίνεται μεγαλύτερο". Σημασία έχει πως τρώγεται, όχι πώς λέγεται, που λέμε στα μαγέρικα κι αυτή η ατάκα κανει apply σε πολλές περιπτώσεις.

Η περιτομή στους Αγγλοσάξωνες καθιερώθηκε για θρησκευτικούς λόγους ή μάλλον για "ηθικούς". Πίστευαν πως η περιτομή αποτρέπει από τον αυνανισμό.

Πάντως, αυτή η μουσουλμάνα έχει ένα point. Ξέρεις τί ωραία είναι να έχεις κάποιον να αποφασίζει( επί της ουσίας αυτά είναι τρίχες, δεν υπάρχει άντρας ικανός και πρόθυμος να πάρει αποφάσεις αν το θέμα δεν αφορά ομόλογα ή μετοχές ή καμία εξίσωση μαθηματική)και να έχει έννοια για τα πάντα μεσα στο σπίτι; Οι υπηρέτες πρέπει να έχουν έννοιες και να παίρνουν αποφάσεις καθημερινές, όχι οι άρχοντες.Λυπάμαι τις γυναίκες που κάνουν κουμάντο στο σπίτι τους. Γερνάνε πριν από την ώρα τους.

 
At 31/10/07 2:06 μ.μ., Blogger palestine said...

@j95
speaker η θεωρία σου για το οθωμανικό μπάζει ως προς το ότι το "οθωμανικό" σε όλο τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο είναι γνωστό σαν "The Greek Way"...

Παιδιά, η θερωρία που μετέφερα για το "οθωμανικό" δεν είναι δική μου. Είναι ευρέως αποδεκτή στους επιστημονικούς κύκλους. Τη βρίσκω άκρως λογική και πειστική. Το αν λέγεται "the greek way" δεν το ξέρω.

..η περιτομή είναι μια μαλακία και μισή, στην καλύτερη περίπτωση ένα πολύ φτηνό κόλπο για να φαίνεται 1-2 πόντους μεγαλύτερο.

Ευτυχώς που δεν έχω ανάγκη από οφθαλμαπάτη:)))))))))))))

@Αθήναιο,
Η περιτομή στους Αγγλοσάξωνες καθιερώθηκε για θρησκευτικούς λόγους ή μάλλον για "ηθικούς". Πίστευαν πως η περιτομή αποτρέπει από τον αυνανισμό.

Διπλή ανακρίβεια.

α- Η περιτομή διαδόθηκε στους αγγλοσάξωνες για λόγους υγείας.

β- Ο Ιουδαισμός είναι εκείνος που επέβαλε την περιτομή ΚΑΙ για την αποτροπή του αυνανισμού. Και το Ισλάμ τη βρήκε εξαιρετική ιδέα και τη υιοθέτησε.

 
At 2/11/07 4:35 μ.μ., Blogger karina rubinstein said...

@speaker..Αχ, τι γλυκοοο! Αν ειχα βαλανο θα ερχομουνα Θεσσαλονικη να σας γνωρισω! Εμμενω στις γνωσεις μου, η βαλανος δεν ειναι βλεννογονος. Ισως μονο εδω στο Ελλαντα, να ειναι.Θελω ονομα του δερματολογου σας! Και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν 'σφετεριστηκα' κομπλιμεντα της Αθηναιος,το τελειως αντιθετο , σας επεσημανα οτι την μαγκια την εχουν και σπανιες γυναικες, οπως η Αθηναιος.
@j95.. Φροιντ, και αυτος περιτομη, Εβραιος γαρ. "πολύ φτηνό κόλπο για να φαίνεται 1-2 πόντους μεγαλύτερο." Πλακα με κανεις???
Δεν εχω ματια?? Και μεζουρα??
@Μιχαλη .. Συγχαρητηρια!!! Ρεκορ σχολιων.Για δες με τι ασχολουμαστε μερικες/οι!!!! Το τελευταιο ρεκορ ηταν με το θεμα του τσιγαρου/καπνου. Μπραβο!

 
At 12/8/16 5:31 π.μ., Blogger Unknown said...

zhengjx20160812
ralph lauren
air jordan 8
louis vuitton outlet stores
hollister jeans
adidas shoes
coach outlet
replica watches
kobe 8 shoes
christian louboutin sale
cheap toms
coach outlet
beats by dre
ray ban outlet
uggs on sale
ralph lauren clearance outlet
cheap pandora jewelry
air jordan femme
giuseppe zanotti outlet
ralph lauren
ray ban outlet
coach outlet clearance
michael kors outlet clearance
ugg boots
true religion outlet online
michael kors outlet clearance
toms outlet
longchamp le pliage
new york knicks jerseys
kobe 11 shoes
ralph lauren outlet
moncler jackets
coach outlet online
red bottom shoes
coach outlet store online clearances
canada goose sale
retro 11
michael kors outlet clearance
jordan retro 8
adidas nmd
oakley sunglasses outlet

 
At 15/6/17 10:57 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

you have to go into and sitew.in/ submit it. 4Liker Download app is not readily available on Know More google play you need to download it from offline.4Liker APK Download - Android, iPhone, PC Free Facebook like are supplied by 4Liker application 4Liker with 100 of likes at a time to your single blog post as well as 4Liker App its on you that just how much.

 
At 12/7/17 12:21 μ.μ., Blogger TriciaGonzalez said...

gaining just a out of when compared all4webs.com/ to the various other chairs. It's impact was a tremendous Click Through to This Article square inches, whereas the Stokke Tripp Best Infant Car Seat Reviews Trapp just occupied square inches of area.

 
At 10/6/18 5:03 μ.μ., Blogger harish sharma said...

love shayari

love shayari in hindi

love shayari in english


 
At 28/7/18 5:09 π.μ., Blogger Unknown said...

www0727


coach outlet
yeezy
reebok shoes
nike shoes
fitflops sale clearance
moncler online
giuseppe zanotti sneakers
nike shoes
michael kors handbags
snapbacks wholesale





 
At 26/1/19 8:37 π.μ., Blogger Namra Quadri said...

lucky patcher download link

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home