Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007

Μονογαμία ίσον μονοτονία



Τη μια μάς λένε ότι η καινούργια μόδα στην Αμερική είναι ξεχωριστά υπνοδωμάτια για τους συζύγους. Την άλλη διαβάζουμε ότι κάνει θραύση ένα σάιτ που προσφέρει περιπετειούλες στους παντρεμένους. Μήπως ο θεσμός του γάμου περνά μια βαθιά και πολύ επικίνδυνη κρίση;

Η ιδέα ξεκίνησε - φυσικά - από την Αμερική. Η εταιρεία Ashley Madison εγκαινίασε τον Ιανουάριο του 2002 μια ιστοσελίδα με τίτλο «Όταν η μονογαμία γίνεται μονοτονία» (ashleymadison. com), και έφτασε να έχει σήμερα 1,2 εκατομμύρια μέλη. Το περασμένο καλοκαίρι, το σάιτ μετακόμισε στη Βρετανία. Και παρόλο που μέχρι σήμερα δεν είχε γίνει καμιά προβολή στον Τύπο, 13.000 Βρετανοί έχουν ήδη καταφύγει στις υπηρεσίες του. Δεν πρόκειται για μόνους ανθρώπους που αναζητούν συντροφιά. Ούτε για παντρεμένους που έχουν πρόβλημα με τον γάμο τους και ψάχνουν τον άνθρωπο που θα τους βοηθήσει να χωρίσουν. Όχι, οι άνδρες (κυρίως) και οι γυναίκες (λιγότερο) που γίνονται μέλη αυτής της ιστοσελίδας δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τους συντρόφους τους, αλλά παρά ταύτα αναζητούν το «πιπεράτο» που θα τους αναζωογονήσει.

Ο 39χρονος Έκτορ, που ζει στην Οξφόρδη, αναζητεί «μια έξυπνη και ελκυστική γυναίκα που δεν ντρέπεται να απολαμβάνει το κορμί της». Ο 44χρονος Κλάιβ, που διευθύνει μια εταιρεία συμβούλων, θα ήθελε να γνωρίσει μια γυναίκα που να της αρέσει το καλό φαΐ και το καλό κρασί, «με πιθανά έξτρα». Η 36χρονη Σάλι θέλει κάποιον που να κάνει τον σφυγμό της να κτυπάει δυνατά. Όταν η δημοσιογράφος των Τάιμς μπήκε στο παιχνίδι υποδυόμενη μια 29χρονη Λονδρέζα νοικοκυρά που βαριέται, έλαβε μέσα σε λίγες ώρες 85 μηνύματα. Ο ένας συνόδευε το μήνυμά του με μια γυμνή φωτογραφία του σε στύση και ρωτούσε: «Κάνεις πρωκτικό σεξ;». Ο άλλος πρότεινε να πάνε σε κάποιο σόου στο Ουέστ Εντ και στη συνέχεια - αν βέβαια περάσουν καλά - να πάνε να βγάλουν τα μάτια τους. Ο Μπεν, ένας πλούσιος - και φυσικά παντρεμένος - τραπεζίτης από τη Νέα Υόρκη θα ήθελε πολύ να κοιμηθεί με μια γλυκιά κοπέλα που λατρεύει τον άνδρα της.

Ο ιδρυτής της ιστοσελίδας λέγεται Ντάρεν Μόργκενστερν, είναι 43 ετών, και ισχυρίζεται ότι συνέλαβε το σχέδιο αποκλειστικά για οικονομικούς λόγους, αφού δεν θα του περνούσε ποτέ από το μυαλό να απατήσει τη γυναίκα του (αν θέλουμε τον πιστεύουμε). Ξεκίνησε βάζοντας 5.000 λίρες από τις οικονομίες του και σήμερα η εταιρεία του έχει τζίρο 5 εκατομμύρια λίρες τον χρόνο! Η συμμετοχή είναι δωρεάν, αλλά η επαφή με κάποιον κοστίζει 1,35 λίρες (κάπου δύο ευρώ). Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μαθηματική διάνοια για να συμπεράνει ότι το κέρατο στην εποχή μας είναι πολύ μεγάλη μπίζνα. Και ότι ο μόνος τρόπος να σωθεί ένας γάμος είναι η διαρκής αμφισβήτησή του.

9 Comments:

At 15/3/07 1:15 μ.μ., Blogger μαριέλε μαστροκάλου said...

Σάς αγαπάμε αλλά δέν παντρευόμαστε.

 
At 15/3/07 1:36 μ.μ., Blogger Ελένη said...

Αχ κυρία Μαριέλε μου, πηγαίνετε να τον δείτε το βράδυ στο "Μεταίχμιο" κι ίσως ν'αλλάξετε γνώμη.

Αχ κύριε Μητσέ μου, εγώ που σε καμια 15αριά χρόνια θα είμαι σε ηλικία γάμου γιατί τώρα ακόμη είμαι μικρούλα , έγω κάνει τάμα στον Άγιο Βαλεντίνο να μην παντρευτώ χωρίς πρώτα να έχω κοιμηθεί με 1000 άντρες, μην με πάρει και εντελώς άμαθη το στεφάνι μου που θα τον έχω εγώ κορώνα στο κεφάλι μου! Όταν θα παντρευτώ λοιπόν την κορώνα που θα βάλω στο κεφάλι μου, θα απαγορεύω και το ίντερνετ και τα κινητά και όλα!!

Όμως, για να σας ρωτήσω κάτι γιατί έχω μία απορία, είμαι και λίγο κουτό. Όλοι αυτοί που φαίνονται να ξέρουν τόσο πολύ καλά τί θέλουν και τί ψάχνουν, γιατί χρειάζονται το Ίντερνετ; Η μικρούλα πείρα που έχω στο θέμα μου λέει ότι όποιος ξέρει τί θέλει, δεν προλαβαίνει ούτε μέχρι τη γωνία να στρίψει γιατί βρίσκει αμέσως αυτό που θέλει!

Μήπως όλοι αυτοί δεν καταφεύγουν στο διαδίκτυο αλλά κρύβονται πίσω από μία οθόνη υπολογιστή είτε γιατί έχουν πρόβλημα αυτοπεποίθησης ή fear of performance, εν γένει;

Θέλω και μία χάρη που μπορείτε να μου την κάνετε ΣΙΓΟΥΡΑ.Μιας και καλύπτετε διεθνή, μου δίνετε σας παρακαλώ το τηλέφωνο του αρχηγού της φρουράς του Προέδρου Πούτιν.

Είδα τα τρίμετρα γκομενίδια, με το ανελέητο, όλο υπόσχεση βλέμμα που προτάσσουν τις πλατάρες τους και το στέρνο τους για να προστατέψουν τον Πρόεδρα και μου κόπηκε η ανάσα. Αχ σας παρακαλώ κάντε κάτι. Μόνο τη Μαριέλε θα αποκαταστήσουμε; Εμένα, τίποτα;

 
At 15/3/07 2:21 μ.μ., Blogger christina said...

Άμα πρέπει να πληρώσεις δεν είναι κέρατο!

Επίσης, το κέρατο το θεωρώ λόγο διάλυσης του γάμου. Όταν φυσικά ο γαμος δεν έγινε ως κοινοπραξία ή για να έχουμε στάνταρντ συνοδό.

@Ελένη
Κάνατε την πιο βαθυστόχαστη πολιτική ανάλυση της επίσκεψης Πoύτιν.

 
At 15/3/07 3:19 μ.μ., Blogger Ελένη said...

"Επίσης, το κέρατο το θεωρώ λόγο διάλυσης του γάμου. Όταν φυσικά ο γαμος δεν έγινε ως κοινοπραξία ή για να έχουμε στάνταρντ συνοδό".

Αχ κυρία passer-by μου! Δεν διαβάζετε ΝΕΑ... Δεν διαβάζετε ΝΕΑ... Ο επιστήμονας λέει τα κέρατα λειτουργούν ως υποστηλώματα όχι ως βαριοπούλες(sic).

Φυσικά κι έκανα εύστοχη ανάλυση αλλά βλέπω πως ο νεοτάξ δημοσιογράφος μποϋκοτάρει τα σχέδια σύσφιξης σχέσεων με τον ομόδοξο λαό...

 
At 15/3/07 3:30 μ.μ., Blogger christina said...

Δεν πρόκειται για θέμα "πίστης", αλλά εμπιστοσύνης.

Καλή η διασκέδαση, αλλά τι γίνεται με τις τυχόν συνέπειες;(έξοδα, ασθένειες, εγκυμοσύνες κλπ)

Το "πάντα θα γυρίζει σε μένα" το θεωρώ απ΄τις πιο γελοίες ατάκες.

 
At 15/3/07 5:42 μ.μ., Blogger Panos S. said...

Μιχάλη, ο θεσμός του γάμου δεν αναστένεται με τίποτα! Όταν "ανακαλύφθηκε" οι άνθρωποι ζούσαν μέχρι τα 35 βία 50 και οι γυναίκες δεν ξεμύτιζαν από το σπίτι ασυνόδευτες! Έκτοτε ευτυχώς και τα δύο αυτά δεδομένα άλλαξαν!

Αν ήξερα δηλαδή στα 20 μου και εγώ ότι μου μένουν 15 χρόνια, τα 5 θα έκανα "τη ζωούλα μου" και τα υπόλοιπα 10 πιθανώς θα διάλεγα να παντρευτώ. Τότε θα μπορούσα να υποσχεθώ χαλαρά "θα σ'αγαπώ για μια ζωή!" και μέχρι να αλλάξω γνώμη θα είχα πεθάνει!

 
At 15/3/07 6:00 μ.μ., Blogger ANTEPTO said...

Τώρα μάλιστα Μιχάλη πάτησες το ευαίσθητο σημείο μας. Τέλος πάντων ως μέλος του συλλόγου "Τάξις και ηθική" σας επαναφέρω στην τάξη με την παρακάτω ρήση του Πλάτωνα, που επικαλύπτει πλήρως το άρθρο, "ΔΕΛΕΑΡ ΔΕΙΝΟΝ Η ΗΔΟΝΗ" (Τρομερό δόλωμα η ηδονή), ποιός άραγε δε θα τσιμπήσει άμα του τύχει!!!

 
At 15/3/07 7:57 μ.μ., Blogger artois said...

Πφφφφ, σιγά την ιδέα! Τα περιοδικά των περιπτέρων της Ομόνοιας το ίδιο κάνουν εδώ και δεκαετίες. Το ότι κάποιοι εκδότες μετακόμισαν στο ίντερνετ, είναι φυσιολογική εξέλιξη.

 
At 15/3/07 10:39 μ.μ., Blogger dohant said...

το κέρατο είναι πολύ μεγάλη μπίζνα επειδή παραμένει μια διαρκής απορία

αφήνοντας την αίσθηση της χειραψίας

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home