Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006

Aποστάτες και κρετινόφοβοι



Είναι μουσουλμάνοι που δεν πιστεύουν πια στον Θεό. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά έχουν τολμήσει να αποκηρύξουν το Ισλάμ δημοσίως, χαρακτηρίζοντάς το - με ισοπεδωτικό τρόπο, είναι αλήθεια - πηγή μίσους και θανάτου.

H Ουάφα Σουλτάν είναι μια ψυχολόγος και συγγραφέας που γεννήθηκε στη Συρία αλλά μένει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πριν από λίγες ημέρες έλαβε μέρος σε μια εκπομπή του Αλ Τζαζίρα με τίτλο «Κόντρα στο ρεύμα». «Αυτό που βλέπουμε τελευταία», είπε, «δεν είναι μια σύγκρουση πολιτισμών ή θρησκειών, αλλά μια σύγκρουση ανάμεσα σε μια μεσαιωνική νοοτροπία και μια νοοτροπία του 21ου αιώνα, ανάμεσα στον πολιτισμό και την καθυστέρηση, την ελευθερία και την καταστολή, τη δημοκρατία και τη δικτατορία». Έκπληκτοι την κοίταζαν ο παρουσιαστής και ο άλλος καλεσμένος, ο πρύτανης του Ισλαμικού Πανεπιστημίου του Αλ Αζχάρ. «Μήπως είστε άπιστη;» τη ρώτησε ο τελευταίος. «Δεν είμαι χριστιανή, δεν είμαι μουσουλμάνα, δεν είμαι Εβραία», απάντησε εκείνη. «Είμαι μια κοσμική γυναίκα που δεν πιστεύει στις υπερφυσικές δυνάμεις. Σέβομαι όμως το δικαίωμα των άλλων να πιστεύουν. Αντίθετα με σας, που αρπάζετε το μικρόφωνο μπροστά στην εκκλησία και φωνάζετε πως είναι ψέμα ότι ο Ιησούς είναι Θεός, γιος της Παναγίας».

Εναντίον της Ουάφα έχει εκδοθεί ήδη φετφά με την κατηγορία της αποστασίας: τη διάβασε την περασμένη Παρασκευή ο εμίρης του τζαμιού Αλ Χασάν της Δαμασκού, διευκρινίζοντας ότι το κακό που έκανε η γυναίκα αυτή στο Ισλάμ είναι μεγαλύτερο από το κακό που προκάλεσαν τα σκίτσα με τον Μωάμεθ. Αλλά εκείνη δεν πτοείται. Δημοσιεύει μάλιστα στην ιστοσελίδα της (www.annaqed.com/writers/sultan/contents.html) όλες τις απειλές που δέχεται, μαζί με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των αποστολέων. Και βέβαια συνεχίζει να συνεργάζεται ενεργά με τον δικτυακό τόπο από τον οποίο άρχισαν όλα: τους «Αποστάτες του Ισλάμ» (www.apostatesofislam.com), που κάθε μέρα γίνονται και περισσότεροι.

Στη σελίδα αυτή μπορεί κανείς να διαβάσει ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, σε τι πιστεύουν, ποιος είναι ο στόχος τους, γιατί ο Μωάμεθ δεν ήταν προφήτης και γιατί το Κοράνι δεν προέρχεται από τον Θεό. Μπορεί επίσης να παρακολουθήσει ανατριχιαστικά βίντεο με ακρωτηριασμούς και λιθοβολισμούς μέχρι θανάτου, ενώ δεν λείπει και το καθημερινό κουίζ: «Γνωρίζατε ότι το Κοράνι (εδάφιο 4, στίχος 34) διατάζει τον άνδρα να δέρνει τη γυναίκα όταν εκείνη δεν τον υπακούει;». Σύμφωνα με έναν άλλο αποστάτη, τον πρόεδρο της Ένωσης κοσμικών Μαγρεμπίνων της Γαλλίας, Μεσαούντ Μπουράς, το Κοράνι προβλέπει τη διάκριση ανάμεσα στους μουσουλμάνους, που είναι προορισμένοι να κυριαρχήσουν, και τους μη μουσουλμάνους, που είναι καταδικασμένοι να υποταχθούν. «Το Ισλάμ είναι εβραιόφοβο, χριστιανόφοβο και απιστόφοβο», τονίζει. «Όσο για μένα, είμαι κρετινόφοβος!».

Ωραία ιδέα αυτός ο δικτυακός τόπος - αρκεί να μην περιοριστεί στο Ισλάμ. Με άλλα λόγια, μήπως ήλθε η ώρα να οργανωθούν και οι αποστάτες του χριστιανισμού;

22 Comments:

At 10/3/06 12:13 μ.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Ε ρε πού πάνε τα λεφτά του αμερικανού φορολογούμενου!!

Μιχάλη πάω να... δουλέψω, να ξελαμπικάρω! Τ'ήταν αυτό που μας έκανες σήμερα! Κόντεψα να γίνω μωαμεθανός με αυτά που διάβασα για τον Προφήτη στο σάιτ των "αποστατών"!

 
At 10/3/06 12:34 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos said...

Από "αυτό που βλέπουμε τελευταία", ποιά είναι, Μιχάλη μου, η "μεσαιωνική νοοτροπία" και ποιά η "νοοτροπία του 21ου αιώνα";

Ποιός ο "πολιτισμός" και ποιά η "καθυστέρηση";

Ποιά είναι η "ελευθερία" και ποιά η "καταστολή"

Ποιά "δημοκρατία" και ποιά "δικτατορία";

Μείναμε όλοι έκπληκτοι, θαρρώ, με την Συριογεννημένη εκπρόσωπο της Κοντολίζας!

Ο προσυλητισμός στη θρησκευτική αποστασία σε τι διαφέρει από τον προσυλητισμό στη θρησκεία;

Και πήγαινε επιτέλους στο Blog σου, πάτα change settings και μόλις εμφανιστεί η σελίδα ακριβώς στην από κάτω από το settings αράδα βρες τα comments και πάτα τα.
ψάξε κατεβαίνοντας το word verification και πάτα OFF!
Γουφ!

 
At 10/3/06 12:47 μ.μ., Blogger newManifesto said...

"γιατί ο Μωάμεθ δεν ήταν προφήτης και γιατί το Κοράνι δεν προέρχεται από τον Θεό"

φαντάζομαι έχουν και επιστημονικά επιχειρήματα για να το αποδείξουν

απορία : σε αυτό το site δέιχνουν σκηνές από διαμελισμένα πτώματα από βόμβες, πιτσιρίκια που τα σπάνε στο ξύλο άγγλοι στρατιώτες, χαροκαμένες μάνες με τα πτώματα των παιδιών τους στα χέρια από τις έξυπνες βόμβες κοσμικών ανθρώπων που δεν πιστεύουν σε υπερφυσικές δυνάμεις αλλά τις επικαλούνται με την πρώτη ευκαιρία ?

 
At 10/3/06 1:22 μ.μ., Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Λοιπόν, ο Hμίαιμος έχει έναν τρόπο που σε ψαρώνει (ούτε στρατιωτικός να ήτανε). Τόσον καιρό μου λέει ο Ιχνηλάτης για το word verification, και τον γράφω, γιατί νόμιζα ότι δεν έχω βάλει τέτοιο πράγμα. Η αλήθεια όμως είναι ότι το έβαλα, για να γλυτώσω τα spam. Μετά τη διαταγή του Ημίαιμου δεν μπορώ παρά να το βγάλω (προσπαθώ να το κάνω εδώ και δέκα λεπτά). Αυτό σημαίνει ότι θα ξαναγεμίσω spam;

Επί του κειμένου τώρα: γιατί τσιμπήσατε έτσι; Δεν υιοθέτησα αυτά που λένε οι αποστάτες για το ισλάμ ή το Κοράνι. Βρίσκω όμως την κίνησή τους πολύ ενδιαφέρουσα, και ενδεικτική του πραγματικού πολέμου που διεξάγεται στον μουσουλμανικό κόσμο, ανάμεσα στους μεταρρυθμιστές και τους φανατικούς. Κλείνω όμως το κείμενο προτείνοντας τη δημιουργία και "αποστατών του χριστιανισμού".

Newmanifesto, βαρέθηκα το επιχείρημα "κι εσείς βασανίζετε τους μαύρους".

 
At 10/3/06 1:38 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos said...

Καμμιά σχέση με το "στρατιωτικός"!
Και μη προσπαθείς να ψαρέψεις στη θάλασσά ΜΟΥ.
Ακριβώς για την τελευταία φράση σου
"Με άλλα λόγια, μήπως ήλθε η ώρα να οργανωθούν και οι αποστάτες του χριστιανισμού;"
ξαναρωτώ:
"Ο προσυλητισμός στη θρησκευτική αποστασία σε τι διαφέρει από τον προσυλητισμό στη θρησκεία;"

Υ.Γ Αν ακολουθούσες τις οδηγίες του Ιχνηλάτη θα έπεφτες σε Word verification με ρητά από το Κοράνι!
Αν ξανάρθουν spams, θα εκδόσω νεότερη διαταγή....

 
At 10/3/06 2:05 μ.μ., Blogger newManifesto said...

εσύ μπορεί να έχεις βαρεθεί το επιχείρημα αλλά και οι μαύροι έχουν βαρεθεί να τους βασανίζουν

 
At 10/3/06 2:09 μ.μ., Blogger Κey Em said...

Είστε σίγουρος ότι μας περιγράφετε μια κάποια Ουάφα;

Γιατί η μέθοδος αυτής της κυρίας είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια με μιας δικιάς μας, καθηγήτριας Πανεπιστημίου παρακαλώ (!!!), που είναι μόνιμη "συζητήτρια" (τρόπος του λέγειν) σε βραδυνά πάνελς στα κανάλια.

Σαν την Ουάφα κι αυτή, -Τζάνη την λένε- χρησιμοποιεί αποσπασματικά εδάφια από τις διαθήκες για να δείξει πόσο κακός είναι ο χριστιανισμός, ωρύεται και φέρεται σκαιά στους συνομιλητές της, πολλοί από τους οποίους είναι το ίδιο γραφικοί.

Αυτό που αναδεικνύεται από το "λόγο" της (τρόπος του λέγειν, γιατί αυτή η κυρία κραυγάζει και δεν ομιλεί) είναι μισαλλοδοξία, έντονος αντιχριστιανισμός και μια προσπάθεια προσηλυτισμού σε κάτι που έχει σχέση με δωδεκαθεϊσμό ή παγανισμό ή κάτι τέτοιο.

Δεν χρειάζεται να πάμε τόσο μακριά, επομένως. Ο τυφλός φανατισμός και η καφρίλα έχουν έδρα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η εν λόγω κυρία διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης!!!

 
At 10/3/06 2:14 μ.μ., Blogger Κey Em said...

@ Ημίαιμος
"ξαναρωτώ:
Ο προσυλητισμός στη θρησκευτική αποστασία σε τι διαφέρει από τον προσυλητισμό στη θρησκεία;"

Όχι μόνον δεν διαφέρει αλλά είναι δύο φορές ύποπτος.

Όσο για τα ντόπια δεδομένα, είμαστε πάλι πρωτοπόροι. Στην Ελλάδα όταν κάποιος κάνει και τα δύο συγχρόνως δεν έχει απλά ένα μικρόφωνο σε τηλεοπτική εκπομπή αλλά κοτζάμ πανεπιστημιακή (παιδαγωγική!!!) έδρα.

 
At 10/3/06 2:52 μ.μ., Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Να'μαι και ύποπτος!
Ε, λοιπόν, φυσικά διαφέρει σύντροφοι ο προσηλυτισμός (!) σε θρησκευτική αποστασία από τον προσηλυτισμό στη θρησκεία. Ο πρώτος ισοδυναμεί με υποκίνηση σε προβληματισμό, ο δεύτερος με ενθάρρυνση της παράδοσης του ελέγχου σε άλλες δυνάμεις.
Στην πραγματικότητα, βέβαια, κανέναν προσηλυτισμό δεν κάνω. Μια ιδέα έριξα, όπως δικαιούμαι να το κάνω με βάση την ελευθερία της έκφρασης που εγγυάται η δημοκρατία μας. Αυτό που προσπάθησα να πω είναι ότι καμιά θρησκεία δεν είναι εξ ορισμού καλύτερη από τις άλλες. Είμαι σίγουρος ότι ο πονηρός Ημίαιμος το κατάλαβε.

 
At 10/3/06 3:43 μ.μ., Blogger Κey Em said...

Να κάνετε και για την Τζάνη ποστ κύριε Μητσέ, για να έχουμε και εγχώριο παράδειγμα Oυάφας και να φαίνεστε πιο αντικειμενικός. Γιατί να πηγαίνετε τόσο μακριά και να κουράζεστε;

Θα μου πείτε βέβαια, ότι η Τζάνη δεν βάλλει κατά του ισλάμ που, όσο να 'ναι, είναι πιο πιασάρικο και αβανταδόρικο θέμα. Αλλά και ο χριστιανισμός έχει κι αυτός τους πιστούς τους και στο πλαίσιο της δεοντολογίας, εσείς οι δημοσιογράφοι πρέπει να δείχνετε αντικειμενικοί και να καταγγέλλετε το αρνητικό φαινόμενο του φανατισμού και της καφρίλας απ' όπου κι αν προέρχεται.

Να διαβάσετε και την Ελευθεροτυπία (http://www.iospress.gr/
ios1999/ios19990207a.htm)
που δεν δίστασε να αναφερθεί στο θέμα. Σας αντιγράφω την αρχή:

"Είναι ή πρέπει να είναι ίδιο το DNA των σύγχρονων Ελλήνων με το DNA των οστών του Κεραμεικού;"
"Μήπως ο δρόμος για να γνωρίσουμε πλήρως την αρχαία ελληνική κοσμοθέαση πρέπει να περάσει ακόμα και μέσα από τις θυσίες των ζώων ή την ωμοφαγία;"

Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα έθεταν οι διοργανωτές του διήμερου συμποσίου που φιλοξενήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο της Αθήνας στις 23 και 24 Ιανουαρίου, με τίτλο "Η Αρχαιοελληνική Παράδοση στην Τρίτη Χιλιετία".

Οπως αποδείχθηκε, αυτά τα ερωτήματα απασχολούν πολλούς συμπολίτες μας. Σχεδόν γεμάτη η αίθουσα Συνεδρίων του Πολεμικού Μουσείου από τις 9 το πρωί του Σαββάτου, και ανάμεσα στο αρχαιόφιλο κοινό ξεχώριζαν προσωπικότητες του πνευματικού κόσμου, όπως ο τέως πρύτανης του ΕΜΠ Νίκος Μαρκάτος και η καθηγήτρια Μαρία Τζάνη, γνωστή από τη συμμετοχή της στη σύνταξη του νόμου Αρσένη.

Παρόντες και άλλοι πανεπιστημιακοί, αλλά και κάθε λογής (άμπελο) φιλοσοφούντες περί την αρχαιότητα ή οπαδοί της επαναφοράς της "αρχαίας θρησκείας".
Η συνύπαρξη ομιλητών με ετερόκλητες ιδιότητες θύμιζε σύνθεση τηλεοπτικού τοκ-σόου (με τη διαβάθμιση από ακαδημαϊκή αυθεντία μέχρι αγράμματο περιφερόμενο μαϊντανό ή απλό ψώνιο). Κάποιοι από τους ομιλητές θα μπορούσαν κάλλιστα να συμμετάσχουν και σε "ριάλιτι-σόου", με εξασφαλισμένο το τηλε-ενδιαφέρον για τα ατομικά προβλήματά τους."

 
At 10/3/06 4:48 μ.μ., Anonymous doh said...

Κ καλά η εκπομπή του Αλ Τζαζίρα είχε τίτλο "Κόντρα στο ρεύμα"..αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι πως κάθε φονταμενταλιστικό/ολοκληρωτικό σύστημα δεν ανέχεται τις "κόντρες" κ τη διαφορετική άποψη.Το βλέπουμε αρκετά καθαρά στον εγχώριο χριστοδουλισμό κ τις φιλικές προς αυτόν πολιτικές δυνάμεις.H ιδέα για τους "αποστάτες" του Χριστιανισμού του Μιχάλη Μητσού προφανώς κ δεν είναι "ύποπτη".Την απάντηση την έδωσε ο ίδιος

 
At 10/3/06 6:16 μ.μ., Blogger Πάνος said...

Ο Μιχάλης έδωσε λάθος πάσα: δεν υφίστανται "αποστάτες του χριστιανισμού", υπάρχουν άνθρωποι με ελεύθερη σκέψη (αγνωστικιστές) οι οποίοι έχουν κάθε δικαίωμα να κριτικάρουν το χριστιανισμό - και στην πολιτική -κοινωνική (το σημαντικότερο) και στην πνευματική του διάσταση.

Προσωπικά έπαψα να είμαι "χριστιανός" από τα 12 - πάει πολύ να βρεθώ τώρα ..."αποστάτης"!

*

Δεν καταλαβαίνω γιατί έκανε τέτοια εντύπωση στον φίλο "γίδακλπ" η κ. Τζανή (δεν τη γνωρίζω - ούτε θυμάμαι να την έχω δει ποτέ στην τηλεόραση). Επί δεκαετίες, πολλές φορές την ημέρα, σε πολλά κανάλια, κυκλοφορούν και αμπελοφιλοσοφούν ασύστολα κάθε είδους ρασοφόροι και άλλοι ...θεολόγοι, πολλοί από αυτούς καθηγητές πανεπιστημίου. Αυτοί, δεν "ενοχλούν";

 
At 10/3/06 6:44 μ.μ., Anonymous doh said...

Εγώ αντιλαμβάνομαι την προτροπή προς την "αποστασία" Πάνο σαν συλλογική αντίδραση απέναντι σε κάθε θρησκευτική έκφανση που αντιστρατευεται έμμεσα ή άμεσα το δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη κ την αμφισβήτηση.Είναι μάλλον μια καλή πάσα για προβληματισμό.Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως..

 
At 10/3/06 7:14 μ.μ., Blogger Κey Em said...

Εμένα ρωτάς Πάνο;

Ή την Ελευθεροτυπία που έγραψε ότι "αμπελοφιλοσοφούν" και "θα μπορούσαν κάλλιστα να συμμετάσχουν και σε ριάλιτι-σόου, με εξασφαλισμένο το τηλε-ενδιαφέρον για τα ατομικά προβλήματά τους." ;

Όσο για τους ρασοφόρους ή μη περιφερόμενους, το έγραψα ήδη, ότι είναι εξ ίσου γραφικοί με την κυρία καθηγήτρια.

Αυτό που με ενόχλησε στην πραγματικότητα, είναι που μία φανατική και προσηλυτίστρια, είχε συμμετοχή στη στην σύνταξη νόμου περί Παιδείας του πασόκ.

Ελπίζω να μην ξανααπαντήσεις "κι εσείς που σκοτώνετε τόσους μαύρους;". Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι μιλώ εκ μέρους κάποιας θρησκείας. Οι θρησκευτικές αναζητήσεις δεν είναι μέσα στα ενδιαφέροντά μου.

 
At 10/3/06 8:03 μ.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Προς τέρψιν των φίλων συσχολιαστών, παραθέτω μερικές ατάκες της κοσμικής κυρίας που δεν πιστεύει στις υπερφυσικές δυνάμεις (στα αγγλικά).

The Crusader wars (...) came after the Islamic religious teachings, and as a response to these teachings. This is the law of action and reaction. The Islamic religious teachings have incited to the rejection of the other, to the denial of the other, and to the killing of the other.

(...)

The Crusader wars came after these Islamic religious teachings. When these Islamic teachings were delivered, America did not exist on the face of the earth, nor was Israel in Palestine...

Why doesn't he talk about the Muslim conquests that preceded all the wars he is talking about? Why doesn't he mention that when Tariq bin Ziyyad entered Andalusia with his armies, he said to his people: "The sea is behind you, and the enemy is in front"?

(...)

Christopher Columbus discovered American in 1492. America was founded in 1776, approximately 300 years later. You cannot blame America – as a constitution, a regime, and a state – for killing the Indians.


Από την επίμαχη εκπομπή (22-1-06) και μια άλλη (26-7-05). Αν τις ψάχνετε, ένας καλός συνταξιούχος αξιωματικός της Μοσσάντ έχει φροντίσει για σας: στο σάιτ του www.memritv.org μπορείτε να τις βρείτε ως κλιπ Νο 1050 και Νο 783 αντίστοιχα.

Και δεν πιστεύω να απορεί κανείς για το απίθανο σταφ που μαζεύουν οι αμερικάνοι για τις δουλειές τους (και πληρώνει, όπως είπα, ο δόλιος ο φορολογούμενος): μην ξεχνάμε οτι κι ο ίδιος ο Μπιν Λάντεν, στο πέι ρόλ ήταν - μπορεί να μην είχε ανάγκη από λεφτά, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!...

 
At 10/3/06 11:36 μ.μ., Anonymous Μαριέλε Μαστροκάλου said...

Παραδόξως,δέν αίρεται ο θάνατος με θάνατο καί το μίσος με μίσος.

 
At 10/3/06 11:45 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos said...

Ούτε πρόσβαση στα αρχεία της ΣΤΑΖΙ να είχες Μ.Π....

 
At 11/3/06 9:55 π.μ., Blogger Πάνος said...

Μπορεί και να έχει...

 
At 11/3/06 11:38 π.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Φίλτατοι, λίγο google χρησιμοποίησα! Την πληροφορία για τον ιδιοκτήτη του memri tv τη γράφει ο nouvel observateur. Οσο για το Μπιν Λάντεν, δε συμβουλεύτηκα πηγές - απ'το μυαλό μου τόβγαλα :-)))))

 
At 12/3/06 12:19 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos said...

Αυτό έλειπε, να το παραδεχόταν!!

 
At 12/3/06 11:57 μ.μ., Blogger skata said...

Το ότι το κεφάλι των αποστατών έχει επικυρηχθεί αποδεικνύει για πιο λόγο "αποστάτησαν" από κάτι που δεν επέλεξαν ποτέ να είναι μέλη του. Και γι' αυτό ακριβώς δεν είναι κυριολεκτικά αποστασία.

Είναι για άλλη μια φορά η λογική απέναντι στη βλακεία.

Προτιμώ αυτούς που εξυπηρετούν χειροπιαστά συμφέροντα από αυτούς που υπηρετούν αόριστες δυνάμεις που εκδικούνται και διαφεντεύουν (δηλαδή καμουφλαρισμένα συμφέροντα).

Καλύτερα κακός παρά βλάκας.

 
At 12/8/16 5:02 π.μ., Blogger Zheng junxai5 said...

zhengjx20160812
mbt shoes
instyler max
louis vuitton purses
ray ban sunglasses uk
michael kors outlet
ray bans
jordan 3 retro
coach factory outlet
kate spade outlet
michael kors outlet
ugg uk
red bottom shoes
nba jerseys
michael kors canada outlet
coach outlet
coach outlet
cheap louis vuitton handbags
canada goose jackets
louis vuitton outlet online
cheap uggs
denver broncos jerseys
adidas boost
michael kors outlet online
cheap ray ban sunglasses
louis vuitton bags
coach outlet store online clearances
toms wedges
louis vuitton
adidas yeezy 350
coach outlet online
ugg boots
louis vuitton handbags
oakley outlet
true religion jeans cheap
michael kors outlet clearance
seattle seahawks jerseys
oakley outlet
coach outlet store online
cheap jordan shoes
coach outlet store online

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home